loading...
میکو فوتبال
danial بازدید : 60 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)
بازی تراکتورسازی و استقلال جنگ بخش مهمی از ستاره‌های لیگ است که می‌تواند تکلیف رتبه چهارم جدول را مشخص کند.

به گزارش وب سایت نود، بازی تراکتورسازی و استقلال آنقدر حساسیت و تصاویر به یادماندنی و صحنه‌های جنجالی دارد که کم کم باید این بازی را هم مثل بازی سپاهان و پرسپولیس یک شبه دربی دانست. دیدار غیر همشهری‌ها با تمام حساسیت‌ها و جنجال‌های بازی دو همشهری. حالا تصاحب رده چهارم جدول را هم به اهمیت این بازی باید اضافه کرد تا مشخص شود که منتظر یکی از مهم ترین و جذاب‌ترین بازی‌های استقلال و تراکتور هستیم. یک جنگ لیگ برتری با چندین و چند دوئل کوچک و جذاب.

مرتضی تبریزی - محسن فروزان

تبریزی خاطره خوبی از اولین دیدارش با با فروزان در این فصل دارد. او اولین بازی‌اش با پیراهن استقلال را مقابل تراکتورسازی انجام داد و کمتر از نیم‌ساعت وقت لازم داشت تا اولین گل آبی‌اش را به ثمربرساند. این گل سریع آن زمان این تصور را به وجود آورد که استقلال روزهای پرگلی را با تبریزی خواهد گذراند. اما گذشت زمان نشان داد که این گل بیشتر نشانه ضعف دفاعی تراکتوری‌ها در آن برهه بوده تا شم گلزنی مهاجم استقلال. تبریزی این بار هم در حالی به فروزان می‌رسد که با گل هفته گذشته برای دروازه‌بان سابق آبی‌ها خط و نشان کشیده است.

احسان حاج‌صفی - وریا غفوری

دفاع چپ و راست تیم ملی حالا قرار است مقابل همدیگر به میدان بروند. غفوری  بعد از مصدومیتش در تمرین استقلال با شرایط ویژه‌ای به این بازی خواهد رسید اما حاج‌صفی کاملا آماده است. البته او هفته گذشته مقابل نساجی یک اشتباه منجر به گل انجام داد که به تساوی تیمش تبدیل شد اما در فاز هجومی قطعا یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان تراکتور خواهد بود. او می‌تواند یکی از سخت‌ترین روزهای غفوری را رقم بزند. البته این یک روز سخت دونفره است. چون غفوری هم در توانایی‌های هجومی چیزی کمتر از حاج‌صفی ندارد. 

مسعود شجاعی - روزبه چشمی

کاپیتان تیم ملی مرد همه کاره تراکتوری‌ها در میانه میدان است. بازیسازی که روزبه چشمی و نورافکن در این بازی باید دریبل‌ها و پاس‌های کلیدی‌اش را خراب و ارتباط او با مهاجمان تیمش را قطع کنند. مسعود شجاعی در بازی رفت استقلال یکی از بدترین بازیکنان میدان بود و تقریبا روی هر سه گل استقلال نقش مستقیم داشت. شجاعی اما نسبت به بازی رفت کاملا در ترکیب قرمزها جا افتاده است و با 3 گل و 3 پاس گل بعد از استوکس موثرترین بازیکن تبریزی‌هاست. البته خوش‌شانسی روزبه چشمی این است که شجاعی به واسطه سن بالایش بازیکن سرعتی محسوب نمی‌شود که چشمی را دچار دردسر کند.

اشکان دژاگه - میلاد زکی‌پور

در صورت حضور نورافکن در پست هافبک دفاعی مهار آماده‌ترین بازیکن تیم ملی در جام‌ملت‌ها به عهده زکی‌پور خواهد بود. بازیکنی که حالا با حضور یک آلترناتیو قوی به نام نورافکن، این بازی و موفقیت مقابل دژاگه برایش ماموریت مهمی محسوب می‌شود. دژاگه با میانگین 1.5 پاس کلیدی در هر بازی میان بازیکنان تراکتورسازی رکورددار است. در مقابل زکی‌پور هم برتری‌اش در نبردها بالاست و این آمار استقلال را امیدوار می‌کند که بتواند به برد زکی‌پور در دوئل ها با دژاگه امیدوار باشد.

آنتونی استوکس - مهدی رحمتی

danial بازدید : 68 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس موضع رسمی این باشگاه درباره کمک داور ویدئویی را اعلام کرد.

به گزارش وبسایت نود، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ابتدای نشست خبری برانکو ایوانکوویچ درباره موضوع این باشگاه درخصوص استفاده از کمک داور ویدئویی اظهار داشت: امروز بازهم به این موضوع تاکید و مخصوصاً این موضوع را مطرح می‌کنیم، چون پرسپولیس 2 بر صفر پیروز شده تا دوستان نگویند که وقتی پرسپولیس می‌بازد یا اتفاق دیگری می‌افتد، این مسئله مطرح می‌شود.

وی افزود: صحنه ابتدایی بازی را دیدیم و تلویزیون هم بارها آن را نشان داد که آن صحنه پنالتی بود. همچنین صحنه خطای روی شجاع خلیل‌زاده هم مشخص بود. این سیستم  کمک داور ویدئویی موضوع رسمی باشگاه است تا هیچ تیمی از داوری ضرر نکند.

danial بازدید : 56 پنجشنبه 25 بهمن 1397 نظرات (0)
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برتری مقابل استقلال خوزستان پس از شکستی که در اهواز داشتیم، ما را در مسیر قهرمانی قرار داد.

به گزارش وبسایت نود، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: در ابتدا به خانواده هایی که داغدار فرزندانشان در واقعه تروریستی اخیر شده اند تسلیت می گویم.

مشکل داشتیم اما مهم پیروزی بود
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: این برد پس از باختی که هفته قبل داشتیم به ما کمک کرد. استقلال خوزستان با وجود اینکه در انتهای جدول است اما خیلی خوب می جنگد. این تیم برای منطقه و هواداران خودش بازی کرد و به آنها تبریک می گویم. به بازیکنان خودم هم به خاطر بازی خوبشان تبریک می گویم. کمی مشکل داشتیم اما مهم ترین مساله این بود که بازی را ببریم.

انتظار داریم بهتر و بهتر شویم
برانکو ایوانکوویچ با ابراز امیدواری از بهتر شدن تیمش در دیدارهای آینده گفت: بازهم از هوادارانمان تشکر می کنم. انتظار داریم بازی به بازی همه چیز بهتر شود.

توجهی به باشگاه های دیگر ندارم
وی درخصوص صحبت های روز چهارشنبه خودش درباره داوری ها برای برخی تیم ها و واکنش باسگاه استقلال و بیانیه ای که صادر شده است گفت: متوجه منظورتان نمی شوم. آقایان نارحت بودند من به کنفرانس خبری آمدم؟! این وظیفه من است. آیا حق ندارم بگویم برای قهرمانی می جنگیم؟ صدبار گفتم توجهی به باشگاه های دیگر نداریم. کار خودمان را می کنیم.

بودیمیر بازیکن با کیفیتی است
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از عملکرد بودیمیر راضی هستید یا خیر افزود: بودیمیر بازیکن با کیفیتی است. همانطور که درست متوجه شدید او باید عمق را حفظ کند تا تیم جلو بیاید. بودیمیر در بازی قبلی هم دو بازیکن را سمت خودش کشید تا کمال راحت تر بازی کند. امروز هم وقتی در تیر یک بود علیپور توانست موفق شود.

هیچ صحبتی برای تیم ملی نشده است
وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از شما به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی کی روش در تیم ملی صحبت می شود و گفته می شود شما در پایان فصل به تیم ملی می روید تصریح کرد: تمرکزم روی پرسپولیس است. چند وقت یکبار پیشنهادات می آیند چه از تیم های ملی و چه باشگاهی. اما در مورد تیم ملی ایران هیج صحبتی با من نشده است و من هم با کسی صحبت نکردم.

نگرانی شیرین دارم!
برانکو در ادامه درخصوص ازدیاد بازیکن در خط میانی گفت: اسمش را گذاشته ام نگرانی شیرین! بازیکنان خیلی خوبی دارم. البته نیاز هست بازیکنان جدید محک بخورند. چهار پنج بازیکن جدید امروز بازی کردند که به هر حال زمان می خواهیم تا جا بیفتند. شریفی و سروش مشکل داشتند تا بازی کنند. بودیمیر هم نیاز به زمان دارد. اما مهم ترین موضوع این است که هرزمان آنها را می خواهیم در بهترین فرم باشند.

  • منبع:نود
danial بازدید : 55 چهارشنبه 24 بهمن 1397 نظرات (0)

در حالی که هنوز ۱۳ هفته به پایان لیگ هجدهم فوتبال ایران باقی مانده است، ۴ بازیکن نامزد اصلی عنوان آقای گلی هستند که علیپور تنها ایرانی این مربع آقای گلی است.

به گزارش ایسنا، قطار لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پنج‌شنبه وارد ایستگاه هجدهم خود خواهد شد که تاکنون ۴ بازیکن خود را کاندیدای اصلی آقای گلی لیگ هجدهم معرفی کرده‌اند. استنلی کی‌روش که دومین سال حضور خود در فوتبال ایران را سپری می‌کند با ۱۰ گل آقای گل فعلی لیگ برتر است و به خوبی نشان داده راه دروازه تیم‌ها ایرانی را چه با پا و چه با سر بلد است.

مهاجم صدرنشین، هفته گذشته هم دروازه سپیدرود را باز کرد تا فاصله خود را با رقیبانش به دو گل برساند. این مهاجم برزیلی از ۱۰ گل خود، دو گل را از روی ضربات پنالتی وارد دروازه حریفان کرده است. لوسیانو پریرا فولادی‌ها با ۳ پنالتی از ۷ گل خود، توانسته کار ساده‌تری نسبت به بقیه برای اضافه شدن به جمع آقای گل‌های لیگ برتر انجام دهد.

به غیر از این دو برزیلی، مهاجم ایرلندی تراکتورسازی دیگر خارجی مربع آقای گلی لیگ هجدهم است. استوکس که کم‌تر از سایر بازیکنان برای تیمش به میدان رفته، توانسته ۸ بار گلزنی کند که تنها یک بار آن از روی نقطه پنالتی بوده است. مهاجم تراکتورسازی یک بازی در ابتدای فصل و بازی‌های آخر نیم‌فصل نخست به دلیل مشکلات خانوادگی موفق نشد برای تیمش به میدان رود.

علی علیپور با هشت گل زده تنها گلزن ایرانی بالانشینان جدول آقای گلی لیگ برتر است. آقای گل لیگ هفدهم این بار برای تکرار موفقیت فصل پیش سه خارجی را رقیب خود می‌بیند و با رفتن زوج نیم‌فصل اول خود یعنی گادوین منشا حالا کار سخت‌تری برای تکرار عنوان آقای گلی دارد. هم‌چنین علیپور نماینده پرسپولیس برای حفظ رکورد این باشگاه است زیرا سرخ‌های پایتخت تنها تیمی هستند که ۳ دوره متوالی لیگ برتر توانسته‌اند آقای گل لیگ را در تیم خود داشته باشد. مهدی طارمی در لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم و علی علیپور در لیگ هفدهم به این مهم دست یافته‌اند.

هم‌چنین پرسپولیس با معرفی ۱۰ آقای گل از سال ۱۳۴۹ رکورددار است و پس از این تیم، استقلال با ۶ و ملوان با ۴ بازیکن در رده‌های بعدی هستند. هم‌چنین کشور عراق هم با ۳ بازیکن بعد از ایران بیش‌ترین نماینده را در آقای گل‌های بالاترین سطح فوتبال ایران از سال ۱۳۴۹ داشته است. غلامرضا عنایتی و غلامحسین مظلومی با سه آقای گلی در لیگ ایران رکورددار هستند و بعد از آن‌ها هم بازیکنانی چون کریم انصاری‌فرد، مهدی طارمی، فرشاد پیوس، عزیز سپندار و حسین کلانی با دو آقای گلی در رده‌های بعدی قرار دارند.

  • منبع:خبرگزاری ایسنا
danial بازدید : 57 چهارشنبه 24 بهمن 1397 نظرات (0)

به گزارش وبسایت نود، باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای اعلام کرده مائورو ایکاردی دیگر کاپیتان اول تیم نخواهد بود و سمیر هندانوویچ از این به بعد کاپیتان اول خواهد بود. هندانوویچ از سال ۲۰۱۲ در اینتر حضور دارد. 

این اتفاق باعث می شود که آینده ایکاردی بیشتر از گذشته در ابهام قرار بگیرد. مذاکرات این بازیکن و اینتر برای تمدید قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده و شایعات زیادی در مورد پیوستنش به رئال مادرید در ماه های گذشته منتشر شده است.

قرارداد فعلی ایکاردی در سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد. ایکاری در ۷ بازی اخیر خود در سری آ نتوانسته گلزنی کند که این بدترین آمار او در زمان حضورش در این تیم است

danial بازدید : 57 چهارشنبه 24 بهمن 1397 نظرات (0)
باشگاه استقلال در مطلبی پاسخ اظهارات برانکو سرمربی پرسپولیس را داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات سرمربی تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه این برای چندمین بار است که سرمربی تیم پرسپولیس به خود اجازه دخالت در مسایل باشگاه استقلال را می‌دهد. باشگاه استقلال از مدیران باشگاه پرسپولیس می‌خواهد اصول حرفه ای را به سرمربی خود یادآوری کرده و به ایشان متذکر شوند که حق صحبت در مورد سایر باشگاهها را ندارد. باشگاه استقلال اعلام می‌کند اگر یک بار دیگر چنین اتفاقی از سوی سرمربی پرسپولیس تکرار شود، از طریق مجاری قانونی فوتبالی آن را پیگیری خواهد کرد. 

وی افزود: ضمن این که بر اساس اعلام کارشناسان داوری، در بازی با پیکان هیچ خطای پنالتی صورت نگرفت که از دید داور پنهان مانده باشد. ایشان اگر در مورد داوری اعتراضی دارد، بهتر است نظرات کارشناسان در خصوص دیدار با سپیدرود در جام حذفی را بازبینی کند. ریاست فدراسیون فوتبال هم این مسایل را پیگیری و رصد می‌کند و در زمان لازم عکس العمل نشان خواهد داد.

سایت باشگاه استقلال
  • منبع:نود
danial بازدید : 46 چهارشنبه 24 بهمن 1397 نظرات (0)
سرمربی پاریسن ژرمن از عملکرد شاگردانش در بازی با منچستریونایتد راضی است.

به گزارش وبسایت نود، توماس توخل پس از پیروزی ۰-۲ تیمش مقابل منچستریونایتد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عنوان کرده پاریسن ژرمن شایسته کسب چنین نتیجه ای بوده است.

توخل به نقل از سایت یوفا گفته:«بنظرم خیلی خوب بودیم. به اندازه کافی متمرکز، محکم و متعادل بازی کردیم. هر چقدر از زمان بازی گذشت توانستیم بیشتر توپ و میدان را کنترل کنیم. در نیمه اول یک مقدار اشتباه داشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. شایسته پیروزی بودیم اما هنوز ۹۰ دقیقه باقی مانده است.»

danial بازدید : 38 سه شنبه 23 بهمن 1397 نظرات (0)

تهران- ایرنا- چند تن از پیشکسوتان و بازیکنان اسبق استقلال با تمجید از عملکرد این تیم در شروع نیم فصل دوم باشگاههای ایران، تاکتیک های سرمربی آلمانی این تیم را مورد تمجدید قرار داده و خاطرنشان کردند که تداوم روند کنونی می تواند، استقلال را به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل کند.

«بهروز پرورش خواه» از بازیکنان پیشین استقلال روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: وینفرد شفر مربی توانمندی است که به دلیل داشتن انگیزه های زیاد، می تواند توانایی های فنی اش را برابر رقیبان به اثبات برساند.
وی به بازی تیم استقلال برابر پیکان اشاره کرد و اظهار داشت: استقلال نمایش خوبی برابر پیکان داشت و نشان داد به یک بلوغ تاکتیکی رسیده است.
تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه گذشته و در آخرین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، برابر پیکان به پیروزی چهار بر صفر دست یافت تا شروع چشمگیری در نیم فصل دوم لیگ برتر داشته باشد.
وی افزود: استقلال تیم خوبی بود و با بازیکنان خوبی هم که در نیم فصل دوم به خدمت گرفته، بهتر هم شده است. گادوین منشا نشان داد که از انگیزه زیادی برای اثبات خود برخوردار است و فکر می‌کنم او بتواند در استقلال خاطرات خوبی را برای هواداران رقم بزند.
بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: اسماعیل گونکالس هم نشان داد فوتبالیست خوبی است. او می‌تواند گل‌های سرنوشت‌سازی را به ثمر برساند. نورافکن هم که نیازی به تعریف ندارد. او بازیکن استقلال بوده و به سرعت با سایر بازیکنان هماهنگ شده است. به شخصه معتدم استقلال می تواند از سد همه تیم‌ها بگذرد.
«اکبر کارگر جم» پیشکسوت باشگاه استقلال نیز یادآور شد: نمایش استقلال با شفر برابر پیکان خیلی خوب بود و فکر می‌کنم استقلال با این روند، بهتر هم می‌شود. این مسابقه نشان داد آبی پوشان در تعطیلات نیم فصل به آمادگی کامل رسیده اند و می توانند در ادامه مسابقاتی که پیش روی آنهاست، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
پیشکسوت استقلال در عین حال خاطرنشان ساخت: به طور حتم با جا افتادن بازیکنان جدیدی که به ترکیب تیم اضافه شده اند، قابلیت‌های بیشتری از آن‌ها را شاهد خواهیم بود.
کارگر جم درباره شفر نیز اظهار داشت: او مربی خوب و توانمندی است که سال گذشته توانایی های فنی اش را به همگان اثبات کرد و در صورتی که در نیم فصل دوم دچار بدشانسی نشود، می تواند آبی پوشان را به مقامی شایسته در لیگ برتر برساند.
کارگرجم در پایان گفت: رویارویی با تراکتورسازی تبریز که روز جمعه هفته جاری (26 بهمن) برگزار می شود بازی سختی است ولی استقلال باید تلاش کند تا دست پر از تبریز خارج شود.
«علیرضا اکبرپور» بازیکن پیشین استقلال نیز معتقد است: با جذب بازیکنان توانمندی که استقلال به خدمت گرفته است، دست شفر باز شد و او حالا ابزار لازم برای پیاده کردن خواسته ها و برنامه تاکتیکی اش را در اختیار دارد.
وی به خبرنگار ایرنا گفت: تعطیلات نیم فصل این فرصت را در اختیار شفر و استقلال قرار داد تا با تقویت تیم، حضوری قدرتمندانه برای ادامه مسابقات داشته باشند و بتوانند نقاط ضعفشان را برطرف سازند.
بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان ساخت: استقلال به خاطر مشکلاتی که پیش از شروع فصل داشت و همه از آن باخبر هستند نتوانست لیگ برتر را خوب شروع کند اما در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود.
او تصریح کرد: تیمی که می خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید کمتر دچار نوسان شود. آبی پوشان تهرانی باید در ادامه رقابت های لیگ برتر به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کنند تا با جمع آوری امتیازات لازم فاصله خود را با صدر جدول کم کرده و بتوانند برای قهرمانی تلاش کنند.
مربی اسبق استقلال گفت: اگر استقلال بتواند با برتری و کسب سه امتیاز کامل برابر تراکتور تبریز را ترک کند به طور حتم خود را در قامت یک مدعی قهرمانی مطرح خواهد کرد.
«صادق ورمزیار» نیز در سخنانی اظهار داشت: اگر استقلال بتواند با برتری و کسب سه امتیاز کامل برابر تراکتورسازی، تبریز را ترک کند به طور حتم خود را در قامت یک مدعی قهرمانی مطرح خواهد کرد و آن وقت می توانیم بگوییم این تیم برای ادامه فصل اهداف بزرگی را در سر خواهد داشت.
پیشکسوت استقلال گفت: شفر مربی خوب و با تجربه ای است که توانایی های فنی اش را در فصل گذاشته به اثبات رساند و در بازی اخیر نیز نشان داد مربی باهوش و با تدبیری است. سرمربی آلمانی استقلال این توانایی را دارد تیمی منسجم تر بسازد.
ورمزیار خاطرنشان ساخت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های قدرتمندی هم گروه است اما این دلیل نمی شود ناامید باشیم؛ چرا که استقلال نامی پر افتخار و بزرگ دارد و به طور حتم اگر با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر شود، می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد.
وی تصریح کرد: استقلال بیشتر از هر چیزی به حمایت نیاز دارد و امیدوارم هواداران این تیم بیشتر از همیشه تیم‌شان را تشویق کنند تا به همان استقلالی تبدیل شود که همه انتظارش را دارند.
ورزشی**م.ت**1597**9118

انتهای پیام /*

  • منبع:خبرگزاری ایرنا
danial بازدید : 40 سه شنبه 23 بهمن 1397 نظرات (0)

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران از فراز و نشیب های چند سال اخیر خود در تیم ملی ایران و فوتبال باشگاهی اش گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رقابت‌های لیگ استرالیا، رضا قوچان نژاد در جام جهانی سابقه گلزنی دارد و برابر بعضی از بهترین بازیکنان جهان نیز بازی کرده است. با این حال او امیدوار است در ادامه در تیم سیدنی اتفاقات بزرگی برای خود و تیمش رقم بزند.

او جمعه اخیر در بازی تیمش برابر بریزبین برای اولین بار با سیدنی به میدان رفت ولی تیمش با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. قوچان نژاد اکنون امیدوار است هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان مهره کلیدی برای تیمش باشد.

هر چند قوچان نژاد در ایران به دنیا آمده، ولی بیشتر عمر خود را در هلند سپری کرد و حتی برای تیم‌های پایه هلند نیز به میدان رفت، ولی یک تماس از کارلوس کی‌روش در سال ۲۰۱۲ همه چیز را تغییر داد و باعث شد تا این بازیکن به تیم ملی ایران بپیوندد، جایی که موفق شد ۱۶ گل از جمله یک گل در جام جهانی به ثمر برساند.

او درباره حضور در جام جهانی گفت: وقتی بچه بودم همیشه آرزو داشتم در جام جهانی فوتبال بازی کنم. تجربه گران‌بهایی بود که در این رویداد مهم بتوانم بازی کنم، جایی که تمام دنیا شما را می‌بینند و البته فرصت بازی برابر بهترین‌های جهان را به دست می‌آورید. در آن لحظه شما نمی‌دانید چه اتفاقاتی رخ داده است ولی بعد از اتمام جام جهانی می‌فهمید که در چه تورنمنتی و چه جایگاهی بازی کردید. قطعاً من تا آخر عمر حضور در جام جهانی را فراموش نخواهم کرد. گلزنی برابر بوسنی نیز یکی از خاطرات خوب زندگی ورزشی من محسوب می‌شود. این گلی بود که دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند از شما بگیرد و برای همیشه به آن افتخار خواهم کرد.

قوچان نژاد در فوتبال هلند و کشورهایی چون انگلیس، کویت و اخیراً قبرس به میدان رفته و تجارب زیادی از بازی در سطح بین‌المللی دارد. او در این‌باره اضافه کرد: من برابر بازیکنان بزرگی چون لیونل مسی و زلاتان ایبراهیموویچ بازی کرده‌ام. اینها نام‌های بزرگی هستند و بازی کردن برابر این بازیکنان بزرگ افتخار محسوب می‌شود. آن لحظات که برابر این بازیکنان بزرگ بازی کردم را فراموش نخواهم کرد.

حضور قوچان نژاد در استرالیا در تیم سیدنی، اولین بازی نیست که او در این کشور بوده است. او در جام ملت‌های ۲۰۱۵ نیز در ترکیب تیم ملی ایران در استرالیا به میدان رفت.

مهاجم سابق تیم ملی ایران در پایان درباره حضور در تیم سیدنی گفت: من برای خوش گذرانی به سیدنی نیامده‌ام و هدف اصلی من کمک به تیم در راه رسیدن به موفقیت در لیگ و لیگ قهرمانان است. اگر چند روز استراحت داشته باشم حتماً با خانواده‌ام به سراسر سیدنی خواهم رفت ولی زمان زیادی برای این کارها است و الان تمام تمرکز من روی تیم است. اینجا هستم که تمام تلاش خودم را برای موفقیت تیم انجام دهم و بتوانم برای تیمم گلزنی کنم. همیشه چنین چالش‌هایی داشتم که به فضای جدید بروم و چیزهای جدیدی را تجربه کنم. باید تمام تلاش خودم را اکنون در تیم سیدنی به کار بگیرم.

انتهای پیام

  • منبع:ایسنا
danial بازدید : 35 سه شنبه 23 بهمن 1397 نظرات (0)

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی درباه حواشی دیدار فولاد و پرسپولیس که در شهر اهواز برگزار شد، ارائه کرد.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره راه اندازی سیستم VAR در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: اگر بخواهیم از طریق شرکت‌های خارجی این سیستم را راه اندازی کنیم هزینه زیادی برای‌مان به همراه دارد به طوری که شاید در هر ورزشگاه سه یا چهار میلیارد تومان هزینه داشته باشد بنابراین تصمیم گرفتیم از شرکت‌های داخلی بخواهیم این سیستم را بومی سازی کنند و با هزینه کم‌تری راه‌اندازی کنیم. تا به حال هم چند شرکت ایرانی پای کار آمده‌اند و برخی به صورت آزمایشی در برخی بازی‌ها سیستم را مورد آزمایش قرار داده‌اند. در دیدار پرسپولیس و پدیده هم به صورت آفلاین اجرا شد و قرار شد تا ایرادات آن را شناسایی کنیم. پس از اینکه سیستم به طور کامل و بدون نقص اجرایی شد، نمایندگان فیفا را دعوت می‌کنیم تا پس از بررسی، مجوز استفاده را به ما بدهند چون سیستم VAR باید با مجوز فیفا اجرا شود.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که سیستم کمک داور ویدئویی از چه زمانی در بازی‌های لیگ اجرایی خواهد شد؟ گفت: در تلاش هستیم پس از تأیید نهایی همین فصل آن را اجرایی کنیم.

رئیس کمیته مسابقات درباره حواشی دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان هم گفت: پس از جلسه هماهنگی که برگزار شد، از استانداری خوزستان با من تماس گرفتند و گفتند شورای تأمین، مجوز برگزاری بازی را نداده است. طبق قانون هم شورای تأمین می‌تواند اجازه برگزاری بازی را ندهد. به همین خاطر ساعت ۱۰ شب با آقای عرب تماس گرفتم و تمام نکاتی که از سوی استانداری عنوان شده بود را به او گفتم و خواستم که بازی با یک روز تأخیر در روز ۲۲ بهمن پس از راهپیمایی برگزار شود که آقای عرب با این درخواست مخالفت کردند و گفتند نمی‌توانند تیم را ۴۸ ساعت در اهواز نگه دارند. بنابراین مجدداً با مسؤولان استانداری خوزستان تماس گرفتم و قرار بر این شود طی جلسه بعدی که قرار بود روز بازی برگزار شود، شواری تأمین موضوع برگزاری بازی را مجدداً برسی و نتیجه نهایی را اعلام کند.

وی افزود: خود من هم صبح روز بازی به ورزشگاه رفتم و دیدم پلیس در ورزشگاه مستقر شده و پس از ساعتی دو تیم هم به ورزشگاه رسیدند. البته زمانی که تیم پرسپولیس به ورزشگاه رسید به مسؤولان تیم اعلام کردیم با توجه به قطع برق ورزشگاه، رختکن نوری ندارد بنابراین منتظر باشند تا شرایط محیا شود و پس از گذشت دقایقی تیم پرسپولیس را به سمت نیمکت بردیم و در آن‌جا به آقای برانکو گفتم شاید شورای تأمین مجوز برگزاری بازی را صادر نکند که آقای برانکو هم گفتند منتظر می‌مانند.

فتاحی تصریح کرد: با گذشت دقایقی شورای تأمین مجوز برگزاری بازی را صادر کرد و در ادامه باز هم به آقای برانکو گفتم با توجه به قطع برق ورزشگاه، اگر شما بخواهید می‌توانم بازی را لغو کنم و در تاریخ دیگری برگزار کنم که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفتند با همین شرایط حاضر به انجام بازی هستند.

او ادامه داد: آقای عرب خودشان سال‌ها مدیر کل حراست وزارت ورزش بوده‌اند و برایم عجیب است چطور شرایط امنیتی را درک نمی‌کنند؟ وقتی شواری تأمین مجوز انجام بازی را صادر نکرده بود ما چطور می‌توانستیم بازی را برگزار کنیم؟ واقعاً برایم برخی اظهارات آقای عرب عجیب است.

  • منیع:ایسنا
danial بازدید : 38 سه شنبه 23 بهمن 1397 نظرات (0)
تحقیرچلسی در ورزشگاه اتحاد  بهانه‌ خوبی است برای بررسی سبک فوتبالی که منجر به این پیروزی بزرگ برای منچسترسیتی شد.

به گزارش سایت نود، پپ گواردیولا با تیکی تاکای معروف در بارسلونا از برجسته‌ترین چهره‌های سبک فوتبال مبتنی بر تملّک توپ و از صاحبان سبک در این زمینه است. بارسای پپ 3 فصل با درو کردن عناوین مختلف از  جمله 2  قهرمانی در 3 فصل لیگ قهرمانان تا تحمیل شکست‌های سنگین به رئال مادرید و قهرمانی در لالیگا و جام باشگاه‌های جهان جذاب‌ترین ویترین این شیوه از فوتبال بود و همه این موفقیت‌ها را وابسته به فوتبال مالکانه‌ای می دانستند که به بهترین شکل ممکن انجام می‌شد. اما بد نیست نگاهی به آمار تیم‌های موفق این فصل در لیگ‌های مختلف و میانگین درصد مالکیتشان بیندازیم تا عیار این سبک فوتبال برایمان بهتر سنجیده شود.

سلاطین مالکیت توپ

 در لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی گواردیولا با میانگین مالکیت 63.4 درصدی تا اینجای فصل و فاصله‌ معنی‌دار با لیورپول که 58.2 درصد مالک توپ بوده، صدرنشین جدول فوتبال مالکانه است. یوونتوس همیشه پیروز در سری  A درحالی تنها تیم بدون شکست لیگ‌های بزرگ اروپا و صدرنشین بی‌چون وج چون و چرای ایتالیاست که از جهت  مالکیت توپ در جایگاه سوم و حتی بعد از آتالانتایی قرار دارد که در جدول رده‌بندی ششم است. دراین لیگ اینتر با میانگین 56.5 درصد رتبه‌ اول این فهرست است. بارسلونا اگر چه همچنان از میراث پپ پاسداری می‌کند و در مالکیت توپ در لالیگا حرف اول را می‌زند اما صدرنشینی آنها را نمی‌توان کاملا به میزان مالکیت توپ نسبت داد. برای بررسی این موضوع در لالیگا مقایسه‌ درصد مالکیت رئال بتیس که دومین تیم مالک توپ و ششمین تیم جدول است با رئال‌مادرید که در رده‌ سوم تملک توپ و جایگاه دوم لالیگاست می‌تواند گویا و معنی‌دار باشد. 

بوندس‌لیگا، مانند بقیه 

  حتی بوندس لیگا هم از این قاعده مستثنی نیست و دورتموند صدرنشینی‌اش را مدیون بالاتر بودن آمار تصاحب توپ نسبت به بایرن مونیخ نیست و در این زمینه بایرن با اختلاف حدود 4 درصد نسبت به دورتموند در جایگاه نخست این آمار قرار گرفته است. بایرن با 63.2 درصد و دورتموند با 56.5 در این رده بندی اول و دوم هستند؛ در حالی که در جدول امتیازات ادورتموند با 5 امتیاز اختلاف به قهرمانی این فصل نزدیک تر است. لوشامپیونه هم وضعیتی مشابه لالیگا دارد و می‌توان اول بودن پاریسی‌ها را بخاطر برتری در همه‌ شاخص‌های فنی دانست و جایگاه دوم تیم لیل در جدول رده‌بندی که از حیث مالکیت توپ حتی بین 5 تیم اول هم نیست، نتایجی مشابه سایر لیگ‌ها را نشان می‌دهد. درهلند، آژاکس علیرغم تملک 60.9 درصدی و عنوان اول این شاخص در اردیویسه در جدول امتیازات از آیندهوون صدرنشین عقب افتاده است. این موضوع در لیگ روسیه هم صدق می‌کند. این تکرار نمی‌تواند ناشی از اتفاق باشد و شکست‌های گاه و بیگاه معروف‌ترین استفاده کننده‌ این سبک از فوتبال یعنی پپ گواردیولا در روزهای بزرگ می‌تواند ما را برای تجدیدنظر در مورد نجات‌بخش بودن قطعی این نسخه دچار تردید کند. اگر چه تیم‌های پپ و سایر تیم‌هایی که از این شیوه بهره می‌برند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کرده‌اند  اما آمار بالا نشان می‌دهد برای کسب موفقیت و تکرار آن نمی‌توان تنها به فوتبال مبتنی بر تملک توپ دلخوش بود و شاید این سبک فقط یکی از فاکتورهای موفقیت باشد. برای تداوم نتایج خوب و بردن جام‌ها باید علاوه بر مالکیت توپ به عواملی مثل داشتن اسطوره‌ای مثل مسی یا خط هافبکی بسیار آماده مثل منچسترسیتی و دیگر شاخص‌های فنی چشم داشت.

danial بازدید : 80 یکشنبه 21 بهمن 1397 نظرات (0)

قبل از دیدار حساس یوونتوس برابر اتلتیکو مادرید آلگری خبر خوبی به هواداران تیمش داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در اسپانیا به مصافاتلتیکو مادرید برود.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه قبل از این دیدار حساس خبرهای خوبی برای هواداران تیمش داشت. او تاکید کرد که مثلث خط دفاعی این تیم بعد از چند روز آسیب دیدگی و دوری از میادین می‌توانند به میدان روند.

او گفت: خوشبختانه هم کیلینی و هم بونوچی و بارزالی می‌توانند تا هفته آینده به شرایط بازی برسند و برابر اتلتیکومادرید به میدان روند. تنها غایب احتمالی ما در این دیدار کوادرادو خواهد بود.

غیبت مثلث خط دفاعی یووه که به مثلث BBC مشهور هستند باعث شده تا یووه در دو سه دیدار اخیر خود در خط دفاعی متزلزل ظاهر شود به ویژه در جام حذفی که با سه گل تن به شکست دادند و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

danial بازدید : 38 یکشنبه 21 بهمن 1397 نظرات (0)

سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن از شانس برابر تیمش و منچستر یونایتد برای صعود به دور بعد سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف منچستر یونایتد برود.

بوفون قبل از این دیدار گفت: فوتبال بسیار عجیب و غریب است. تا یکی دو ماه پیش همه می‌گفتند که قرعه ما بسیار خوب است و به راحتی به دور بعد صعود می‌کنیم اما الان همه چیز تغییر کرده است. چه کسی می‌گفت که منچستر یونایتد تا این اندازه خوب می‌شود؟ بعد از دو ماه همه چیز تغییر کرد و الان شانس ما با منچستر یونایتد برای صعود برابر است.

سنگربان ایتالیایی پاری سن‌ژرمن درباره پیروزی برابر بوردو گفت: صرف نظر از نتیجه باید اعتراف کنم که عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم. باید از نظر روحی بهتر از این شویم. اگر می‌خواهیم که برابر منچستر یونایتد نتیجه خوبی به دست آوریم باید بسیار بهتر از این ظاهر شویم.

بوفون در پایان گفت: متأسفانه کاوانی هم مصدوم شد و هنوز وضعیت او مشخص نیست. امیدوارم که او برابر یونایتد تیم را همراهی کند. خوشحالیم که حداقل وراتی به شرایط بازی برگشته است. حضور او در دیدار برابر بوردو امیدوار کننده بود و امیدواریم که برابر منچستر یونایتد هم بدون مشکل بازی کند.

danial بازدید : 40 یکشنبه 21 بهمن 1397 نظرات (0)

بدبیاری‌های پاری سن ژرمن ادامه دارد و این بار کاوانی مهاجم اروگوئه ای این تیم مصدوم شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دیدار برابر بوردو توانست با تک گلی که ادینسونکاوانی به ثمر رساند به پیروزی برسد.

تیم پاریسی خود را آماده دیدار حساس برابر منچستر یونایتد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند.

خبر بد برای پاری سن ژرمن اینکه قبل از دیدار حساس برابر یونایتد کاوانی مصدوم شد و به احتمال خیلی زیاد به این بازی نرسد.

کاوانی در دیدار برابر بوردو مصدوم شد و بین دو نیمه از بازی تعویض شد و امباپه به جای او به میدان رفت.

پاری سن ژرمن این روزها مصدومان زیادی دارد. بازیکنانی مانند نیمار، وراتی و مونیه هم مصدوم هستند و به احتمال خیلی زیاد به بازی برابر منچستر یونایتد نرسند.

danial بازدید : 30 یکشنبه 21 بهمن 1397 نظرات (0)
شکست اتلتیکو صرفا نتیجه بازی خوب رئال نبود و از ضعف اتلتیکو هم نشات می‌گرفت.

به گزارش سایت نود، نکته مهم دربی مادرید، نه سبقت رئال از اتلتیکو، آخرین دربی گودین یا حتی پاسخ گرت بیل به انتقادات با گل، بلکه زیر سوال رفتن فلسفه پابرجای دیه‌گو سیمئونه با این سبک بازی بود.

البته هنوز دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد چون اتلتی کماکان در لیگ مدعی است و در لیگ قهرمانان هم می‌تواند به فینال رویایی در خانه خودش راه یابد. از طرفی هنوز سنت برتری‌های یک بر صفر رئال پابرجاست و تازه این اولین باخت خانگی اتلتیکو در لیگ به حساب می‌آمد؛ هر چند از بخت بد اتلتیکو، این باخت تصویر خوب این فصل تیم را مخدوش کرد. در واقع ماجرا از شکست هفته قبل مقابل بتیس شروع شد. هواداران روخی بلانکو امیدوار بودند باخت مقابل بتیس در دربی تکرار نشود اما با نمایشی ضعیف‌تر از آن بازی، بار دیگر تیم قرمز و سفیدپوش با صفر امتیاز میدان را ترک کرد.

 نقطه قوت، نقطه ضعف شد

نقطه عطف دربی، موفقیت راموس در نبردی هوایی بود؛ جایی که در بین 3 مدافع رقیب، سر اول را زد و فرصت برای گل آکروباتیک کاسیمیرو فراهم شد. حالا کمی به عقب‌تر برگردیم؛ زمانی که اتلتی در فصل 2014-2013 بیش‌ترین گل‌هایش را از طریق ضربات سر و بازی هوایی به ثمر رساند و گل قهرمانی هم حاصل ضربه سر گودین مقابل بارسلونا بود. حالا آن نقطه قوت به عامل ضعف تیم سیمئونه تبدیل شده و دقیقا این تناقض ما را به یاد داستان «دکتر جکیل و مسترهاید» می‌اندازد. بله، اتلتیکو یک روی «فرشته خو» به نام دکتر جکیل و یک روی شیطانی به نام «آقای هاید» دارد؛ به این معنا که روزی فرشته‌وار هوادارانش را راضی می‌کند و روزی دیگر به اندازه شیطان، بد ظاهر می‌شود. اتلتیکو در بازی با رئال، خود همیشگی‌اش در 8 سال حضور سیمئونه را از یاد برد و برای اولین بار دیدیم که به جای فشار و پرس روی حریف، دور شدن توپ در اولویت بود. سیمئونه در این مدت به اندازه کل تاریخ اتلتیکو، افتخار نصیب باشگاه کرده و در هیچ برهه‌ای به اندازه دوران فعلی، تنفر ایجاد نکرده است.

 اشتباهات تاکتیکی

مشکل اتلتی در دربی مادرید، نه مصدومان و غایبان دربی بلکه عدم وجود جایگزین‌های مناسب بود. توماس پارتی در این بازی اصلا شرایط روحی و روانی مناسبی نداشت. کورآ آمادگی لازم را در خود نمی‌دید و سیمئونه جایگزینی برای او در نظر نگرفت. در واقع وقتی رگیلون از یک سو و وینیسیوس از سوی دیگر به سمت دروازه رئال هجوم می‌بردند، کوارا تدبیری برای ایجاد سد مقابل این سیل تهاجم نداشت و در نهایت هر 3 گل رئال حاصل بازی ترکیبی این 2 بازیکن تهاجمی بود. قفل شدن ذهن سیمئونه در برخی دقایق کاملا واضح به نظر می‌رسید و او حتی آن خاصیت همیشگی خودش یعنی تهییج هواداران و اعتراض به داوران را فراموش کرد. 

danial بازدید : 59 شنبه 20 بهمن 1397 نظرات (0)
دربی جنجالی مادرید با پیروزی سفیدپوشان پایان یافت تا تیم سولاری به 5 امتیازی بارسلونا برسد.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید در یک دیدار پراتفاق و هیجان انگیز موفق شد در مقابل تیم همشهری به برتری 3-1 برسد تا به لطف این پیروزی به رده دوم برسد. در این مسابقه اتلتیکو در نیمه دوم یک اخراجی داشت.

رئال مادرید که در هفته های اخیر با کسب نتایج خوب روحیه گرفته بود، در دربی مادرید نیز شروع خوبی داشت و خیلی زود دروازه تیم سیمئونه را باز کرد. دقیقه 15 بازی بود که کرنر ارسالی از جناح راست با اثرگذاری راموس همراه شد و کاسیمیرو با ضربه ای قیچی برگردان و به زیباترین شکل ممکن دروازه حریف را باز کرد تا مسابقه 1-0 شود.

بعد از این گل، اگرچه اتلتیکو در خلق موقعیت جدی گلزنی خیلی موفق نبود ولی ده دقیقه بعد به گل تساوی رسید. یک توپگیری در میانه میدان که به نظر خطا می رسید و حتی کار به VAR هم کشیده شد، منجر به ضدحمله برای اتلتیکو شد و توپ به گریزمن رسید و او با ضربه ای دقیق بازی را 1-1 کرد.

اما این پایان کار نیمه نخست این مسابقه جذاب نبود. در اواخر نیمه اول نفوذ وینیسیوس از جناح چپ با خطای خیمنز همراه شد و اگرچه این صحنه هم مشکوک بود (محل خطا) و بار دیگر داور از VAR کمک گرفت، ولی در نهایت نقطه پنالتی را نشان داد. راموس پشت توپ ایستاد و بازی را 2-1 کرد.

نیمه دوم اتلتیکو شروع بهتری داشت، موراتا به دو فرصت خوب رسید یکی را از دست داد و دیگری به زیبایی تبدیل به گل شد ولی داور بار دیگر از VAR کمک گرفت و این بار با تغییر نظر، این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه 57 بیل هم وارد زمین شد و رئال مادرید بعد از عبور از فشار ابتدایی اتلتیکو در نیمه دوم، به خوبی بازی را کنترل کرد تا اینکه به گل سوم هم رسید. پاس عالی مودریچ در دقیقه 74 به بیل رسید و ضربه زمینی این بازیکن ولزی بازی را 3-1 کرد. این صدمین گل بیل برای رئال مادرید بود.

دقایقی بعد هم توماس با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا عملاً کار اتلتیکو تمام شود. با این باخت اتلتیکو رده دوم را به رقیب همشهری داد.

danial بازدید : 47 شنبه 20 بهمن 1397 نظرات (0)

میکو فوتبال-فدراسیون فوتبال امارات و ایران گزینه‌های مشترکی برای انتخاب سرمربی بعدی خود دارند.

به گزارش ایسنا، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به پایان رسید و تیم ملی فوتبال قطر توانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم‌های ملی ایران و امارات سرنوشت مشابهی داشتند و هر دو تیم با شکست برابر حریفان خود در نیمه نهایی از صعود به فینال بازماندند.

هدایت امارات را زاکرونی ایتالیایی برعهده داشت و کارلوس کی‌روش پرتغالی مرد نخست نیمکت ایران بود و در نهایت هم هر دو مربی به خاطر ناکامی در این رقابت بزرگ از کار برکنار شدند و یا بهتر است که بگوییم که قرارداد آنها تمدید نشد.

هم فدراسیون فوتبال امارات و هم فدراسیون فوتبال ایران به دنبال انتخاب سرمربی سرشناس خارجی هستند. روزنامه عربی کوره از سه مربی سخن به میان آورد که گزینه‌های اصلی هدایت امارات هستند و جالب اینکه این سه مربی گزینه‌های هدایت ایران هم هستند.

زلاتکو دالیچ، هروه رنار و فان مارویک سه گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال امارات هستند که هر سه گزینه هم از نامزدهای فدراسیون فوتبال ایران هم هستند و باید دید که در نهایت دو تیم امارات و ایران از بین این سه گزینه دست به انتخاب می‌زنند یا باید منتظر مربی‌های دیگر باشیم.

انتهای پیام

  • منبع:ایسنا
danial بازدید : 68 شنبه 20 بهمن 1397 نظرات (0)
پارگی رباط پای محمدرضا خلعتبری بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب آهن تایید شد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، محمدرضا خلعتبری که در نیم فصل اول یکی از بازیکنان کلیدی تیم پدیده محسوب می شد، در نقل و انتقالات نیم فصل با نظر علیرضا منصوریان به تیم ذوب آهن رفت.

در شرایطی که ذوب آهن انتظار داشت بتواند با کمک خلعتبری به وضعیتش در جدول لیگ برتر سر و سامان بدهد، این بازیکن در اولین بازی نیم فصل دوم مقابل نساجی مازندران به شدت مصدوم و دچار پارگی رباط پا شد.

خلعتبری امروز از پایش MRI گرفت تا پزشکان به صورت دقیق تری وضعیتش را بررسی کنند. نتیجه این MRI هم تایید پارگی رباط و دوری چند ماهه خلعتبری از میادین بود.

به این ترتیب خلعتبری نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر را به صورت کامل از دست داد.

  • مهر
danial بازدید : 45 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لالیگا شنبه در واندا متروپولیتانو برگزار خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، دویست و بیست و دومین "ال‌دربی مادریلنو" شنبه از ساعت 18:45 به وقت تهران در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار خواهد شد. کسب 4 پیروزی متوالی از سوی رئال مادرید با لغزش اتلتیکومادرید در آخرین مسابقه برابر رئال بتیس توام شد تا اکنون دو تیم با فاصله ای دو امتیازی قدم به دربی بگذارند.

اتلتیکومادرید با 44 امتیاز، نتوانست از تساوی خانگی بارسلونا برابر والنسیا استفاده کند و خود در برابر رئال بتیس تن به شکست 1-0 داد تا با افزایش اختلاف در صدر جدول به 6 امتیاز، با نگرانی قدم به دربی گذارد. رئال مادرید که این روزها در شرایط خوبی قرار دارد و در آخرین بازی، با تساوی 1-1 بارسلونا را در نیوکمپ متوقف ساخت، اکنون 42 امتیازی است و با پیروزی خارج از خانه مقابل اتلتی، فرصت آن را دارد تا برای نخستین بار از هفته هفتم به رده دوم جدول برسد. اما آمار و ارقام چه نتیجه ای را برای این دربی پیش بینی می‌کنند؟

هر 4 تقابل قبلی دو تیم در لالیگا با تساوی به پایان رسیده تا طولانی ترین روند تساوی های تاریخ دربی مادرید در لالیگا شکل گیرد. در حقیقت بعد از پیروزی 3-0 رئال مقابل اتلتیکو در نوامبر 2016 در ورزشگاه ویسنته کالدرون، دیگر هیچ کدام از دو تیم نتوانسته اند در لالیگا بر یکدیگر غلبه کنند؛ بازی برگشت همان فصل با تساوی 1-1 به پایان رسید، دو بازی فصل 18-2017 به ترتیب 0-0 و 1-1 خاتمه یافت و بازی کسل کننده دو تیم در نبرد دور رفت همین فصل نیز نتیجه ای به جز تساوی بدون گل نداشت.

اتلتیکومادرید با آمار امیدوارکننده ای پای به دربی خانگی برابر رئال می‌گذارد. روخی بلانکوس در 10 مسابقه خانگی اخیر مقابل رئال مادرید در تمامی رقابت ها تنها یک بار شکست خورده است؛ همان شکست 3-0 نوامبر 2016 با هت‌تریک کریس رونالدو. در سایر این مسابقات اتلتی 4 بار برنده شده و 5 بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است. این روند مثبت در شرایطی رقم خورده که در 10 مسابقه خانگی قبل از آن، اتلتیکو 8 بار برابر رئال تن به شکست داده بود. 

اتلتیکو مادرید در هر دو مسابقه اخیر مقابل رئال مادرید در لالیگا در باز کردن دروازه این تیم ناکام بوده است. (دو تساوی بدون گل) پیش از این سابقه نداشته که اتلتی در 3 مسابقه متوالی نتواند دروازه رئال را باز کند. 

شکست 3-0 نوامبر 2016 برای خراب کردن تمامی رکوردها کافی به نظر می‌رسد! اتلتیکو در 33 دربی مادریدی لالیگا تنها در همین مسابقه شکست خورده (22 برد و 10 تساوی) و در 24 مسابقه از این تعداد، دروازه خود را نیز بسته نگه داشته است. در سمت مقابل نیز رئال مادرید در 16 دربی مادریدی اخیر لالیگا شکست ناپذیر بوده (12 برد و 4 تساوی) اما آخرین بار طعم شکست را برابر همین اتلتیکو مادرید چشیده است. (شکست 1-0 در فوریه 2016 با تک گل آنتوان گریزمن)

تا قبل از حضور دیگو سیمئونه روی نیمکت اتلتیکومادرید در آخرین روزهای سال 2011، رئالی ها با خیالی آسوده قدم به ال‌دربی می‌گذاشتند اما بعد از روی کار آمدن ال‌چولو همه چیز تغییر کرده است. در 28 تقابل دو تیم از زمان حضور سیمئونه، اتلتی 9 بار برنده شده، 10 بازی با تساوی به پایان رسیده و 9 پیروزی نیز سهم رئال بوده است. این در حالی است که قبل از حضور سیمئونه، اتلتی در هیچ یک از 22 بازی آخر مقابل رئال طعم پیروزی را نچشیده بود. (6 تساوی و 16 شکست)

در بین تمامی بازیکنان کنونی ترکیب رئال مادرید، کریم بنزما تنها بازیکنی است که توانسته بیشتر از یک گل وارد دروازه اتلتیکو مادرید کند. اما این آمار کاملا گول زننده است. مهاجم فرانسوی که در 5 بازی اخیر خود برای رئال مادرید 6 گل به ثمر رسانده، در 18 بازی لالیگایی برابر اتلتیکومادرید تنها 3 بار موفق به گلزنی شده که آمار کاملا ناامید کننده ای به نظر می‌رسد.

آمار آنتوان گریزمن در 9 بازی لالیگایی برابر رئال مادرید (با پیراهن اتلتیکو) گلزنی به صورت یک در میان است. اگر قرار بر حفظ این قاعده باشد، دربی روز شنبه متروپولیتانو نوبت گلزنی مهاجم قهرمان جهان خواهد بود. 

از هفته هفتم و زمانی که رئال تیم دوم جدول بود، کهکشانی ها دیگر نتوانسته اند در جدول بالاتر از اتلتیکو قرار داشته باشند و در طول این چند ماه همیشه پایین تر از این رقیب سابقا کوچک خود بودند. بازی روز شنبه واندا متروپولیتانو بهترین فرصت برای سانتیاگو سولاری است تا بعد از 16 هفته دوباره تیمش را بالاتر از اتلتیکومادرید قرار دهد؛ بهترین فرصت برای احیای غرور از دست رفته.

-آمار و ارقام به کار رفته در این نوشته از اوپتا استخراج شده اند.

danial بازدید : 34 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
قرارداد چهارساله سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا ۱۲ میلیون دلار ارزش دارد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از کاراکل، کارلوس کی‌روش دیشب (پنج‌شنبه) به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا معرفی شد.

قرارداد سرمربی پرتغالی تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. او سالیانه نزدیک ۳ میلیون دلار دریافت خواهد کرد که در مجموع این چهار سال به ۱۲ میلیون دلار می‌رسد.

دستمزد کی‌روش از سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا کمتر است. خوسه نستور پکرمن سالیانه ۶ میلیون دلار دریافت می‌کرد.

danial بازدید : 36 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
ایسکو ستاره 26 ساله رئال مادرید از وضعیت خود در این تیم ناراضی است.

به گزارش وب‌سایت نود، بعد از حضور سانتیاگو سولاری در رئال مادرید ایسکو به یکی از بازیکنان نیمکت نشین این تیم تبدیل شده است و به نظر می رسد که جایی در برنامه های سولاری ندارد. روبن دلارد هافبک سابق رئال مادرید در اظهار نظری معتقد بود که باشگاه رئال مادرید نباید برای بازیکنی صبر کند و ایسکو نیز باید کیفیت بازی خود را بهبود ببخشد تا بتواند در تیم جایگاهی داشته باشد. ایسکو در جواب دلارد در توئیتر نوشت: "من کاملا با دلارد موافق هستم، اما وقتی که شما به اندازه دیگر هم تیمی هایتان فرصت بازی کردن پیدا نمی کند، شرایط تغییر می کند. با وجود تمام این مشکلات، من هنوز به تمرین و تلاش کردن ادامه می دهم و برای فرصت پیدا کردن می جنگم. زنده باد مادرید!"

danial بازدید : 47 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
تیم ملی فوتبال کشورمان در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا با هفت پله صعود در جایگاه بیست‌ودوم جهان ایستاد و صدرنشینی‌اش در آسیا را حفظ کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، اولین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در سال 2019 توسط فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام شد که براین اساس تیم ملی ایران با هفت پله صعود و با 1516 امتیاز در رده بیست‌ودوم جهان قرار گرفت و در بین تیم‌های آسیایی همچنان برترین تیم این رده‌بندی است، هرچند ژاپن فاصله‌اش را با ایران کم کرده است.

در رده‌بندی کلی هم تیم‌‌های بلژیک، فرانسه و برزیل به ترتیب اول تا سوم هستند.

رده‌بندی 10 تیم ملی برتر فوتبال جهان:

1- بلژیک 1727 امتیاز - بدون تغییر
2- فرانسه 1726 امتیاز - بدون تغییر
3- برزیل 1676 امتیاز - بدون تغییر
4- کرواسی 1634 امتیاز - بدون تغییر
5- انگلیس 1631 امتیاز - بدون تغییر
6- پرتغال 1614 امتیاز - بدون تغییر
7- اروگوئه 1609 امتیاز - بدون تغییر
8- سوئیس 1599 امتیاز - بدون تغییر
9- اسپانیا 1591 امتیاز - بدون تغییر
10- دانمارک 1589 امتیاز - بدون تغییر

رده‌بندی 5 تیم اول آسیا:

1- ایران 1516 امتیاز، بیست‌و‌دوم جهان (هفت پله صعود)
2- ژاپن 1495 امتیاز، بیست‌و‌هفتم جهان (23 پله صعود)
3- کره جنوبی 1451 امتیاز، سی‌وهشتم جهان (15 پله صعود)
4- استرالیا 1436 امتیاز، چهل‌ودوم جهان (یک پله سقوط)
5- قطر 1398 امتیاز، پنجاه‌وپنجم جهان (38 پله صعود)

danial بازدید : 82 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد این تیم در دیدار مقابل پیکان ابراز رضایت و تأکید کرد که آبی‌پوشان از این پیروزی مغرور نخواهند شد.

به گزارش وبسایت نود، وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: اول از همه باید بگویم شروع بازی یک مقدار مشکل و سخت بود. می‌دانستیم تیم پیکان به خصوص در ضدحملات خوب است، اما هر چه از بازی گذشت و دقیقه به دقیقه بازی بهتر شد. از گل‌هایی که بازیکنانم و مهاجمانم یعنی تبریزی و ایسما به ثمر رساندند، خوشحالم.

 

امیدوارم همه به تیم من احترام بگذارند

وی در ادامه افزود: دیروز در نشست خبری گفتم که مشکلاتی داشتیم، اما از عملکرد همه بازیکنانم خوشحالم که با صددرصد توان جنگیدند و تلاش کردند. اکنون خوشحالیم و امیدوارم همه به این تیم احترام بگذارند.

 

برای شجاعیان و زکی‌پور خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بابت بازگشت داریوش شجاعیان خوشحالم که شش هفت ماهی بیرون بود. او امروز بازگشت و خیلی خوب هم بود. طبیعتاً وقتی یک بازیکن بعد از مدت‌ها بازی می‌کند، دچار اشتباهاتی می‌شود و خوشحالیم که امروز داریوش بازی کرد. تعویض او هم به این مربوط نبود که اشتباه کرد، بلکه او را تعویض کردیم تا ریسک نکرده باشیم و دوباره برای‌اش مشکلی پیش بیاید. از گلزنی زکی‌پور هم خوشحالم. البته او قبلاً هم گل زده بود که گل او را با آفساید مردود اعلام کرده بودند و این اولین گل فصلش بود.

 

مغرور نمی‌شویم و با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم

شفر خاطر نشان کرد: ما مغرور نمی‌شویم و به کارمان با قدرت ادامه خواهیم داد. باید خودمان را برای لیگ قهرمانان آسیا هم آماده کنیم و به هیچ وجه نمی‌خواهیم مغرور شویم تا کارمان را به درستی انجام دهیم. البته امیدوارم از فردا زمین تمرین مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم کارهای تاکتیکی و ترکیبی مورد نظرمان را به درستی انجام دهیم، چون ما فوتبال یک ضرب و دو ضرب روی زمین را به نمایش می‌گذاریم و برای تمرین این سبک بازی، نیاز به زمین تمرین خوب داریم.

 

بازیکنانم برای اهداف‌شان جنگیدند

«چیزی که امروز دیدیدم یک کار تیمی بسیار خوب بود.»، وی با بیان این جمله افزود: بازیکنانم برای اهداف‌شان جنگیدند. امروز هم دیدید چه موقعی که گل زدیم و چه وقتی که اشتباهی می‌کردیم، همه به همدیگر کمک می‌کردند. وقتی مرتضی تبریزی، ایسما، وریا یا زکی‌پور گل زدند همه خوشحال شدند و حتی بازیکنان نیمکت‌نشین خوشحال بودند. اگر کسی بازی نکرد، ناراحت نبود و کسی اعتراضی به این نداشت که چرا بازی نکرده است و این برای روحیه تیمی ما بسیار مناسب است و می‌تواند در آینده بیشتر به ما کمک کند.

 

بازیکنان جوان ما هنوز صددرصد آماده نیستند و باید به آنها وقت بدهید

وی با تمجید از تیم داوری دیدار پیکان - استقلال اظهار داشت: در این فصل بهترین عملکرد از تیم داوری بود که دیده بودم. در صحنه‌ای که بازیکن تیم پیکان مدام دنبال خطای پنالتی بود، در حالی که خطایی رخ نداده بود و داور تصمیم درستی گرفت و او را تحسین می‌کنم. دوباره می‌گویم که باید به بازیکنان جوان ما وقت بدهید. بازیکنان جوان ما هنوز صددرصد آماده نیستند و با بازی ما به صورت کامل آشنا نشده‌اند. باید به آنها زمان بدهیم تا خودشان را نشان دهند.

 

امیدوارم برای بازی بعدی علی کریمی را داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقات دیدار مقابل پیکان ادامه داد: از کارت زردی که فرشید باقری گرفت، خوشحال نیستم. وقتی داور به او کارت زرد نشان داد، خودش متوجه شد چه اتفاقی افتاده و بازی بعدی را از دست داده است. امیدوارم برای بازی بعدی علی کریمی را داشته باشیم. باید از دکتر نوروزی درباره وضعیت علی کریمی سؤال کنم که آیا آماده خواهد شد یا نه. برای سرمربی تیم پیکان آرزوی موفقیت دارم. او مربی قابل احترامی است. امروز مقابل تیم او بازی سختی داشتیم. امیدوارم که خودشان را به لیگ برگردانند و از پیروزی‌های بعدی این تیم خوشحال خواهم شد.

 

هواداران منشا را پذیرفته‌اند و حالا او یک مرد آبی است

شفر در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد بازی کردن منشا یک سورپرایز بود و با توجه به غیبتش در تمرینات چرا به او بازی داد، اظهار داشت: خواستم شما را غافلگیر کنم! قبل از بازی با منشا صحبت کردم و از او پرسیدم به جز مهاجم مرکزی در چه پستی می‌تواند بازی کند که گفت هم راست و هم چپ بازی می‌کند. می‌خواستم او را آزمایش کنم و طبیعی بود شجاعیان را که تازه از مصدومیت برگشته است، از بازی خارج کنیم. ما این فرصت را به منشا دادیم که او را آزمایش کنیم. نمی‌گویم که بدون ایراد بازی کرد و ایرادهایی هم داشته، اما فکر می‌کنم بازی قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و اکنون هم هواداران او را پذیرفته‌اند و حالا یک مرد آبی است. امروز نه، اما شاید در نشست‌های خبری بعدی راجع‌به یکسری مسائل صحبت کنم.

danial بازدید : 33 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
استقلال در دیداری یک طرفه موفق شد با 4 گل از سد پیکان بگذرد.

به گزارش اختصاصی وبسایت نود، برتری استقلال مقابل پیکان با 4 گل رکوردهای زیادی را برای هر دو تیم تغییر داد و این پیروزی قاطع نکاتی را در بر داشت که در زیر می خوانید: 

*پیکان با قبول شکست برابر استقلال برای هفتمین دیدار متوالی دچار شکست شد؛ آخرین پیروزی این تیم به روز 6 مهر ماه برابر سپیدرود بازمی‌گردد

*شکست امروز پیکان برابر استقلال هشتیمن شکست پیاپی فرکی برابر استقلال بود؛ فرکی با ۱۱ شکست مقابل آبی پوشان از هیچ تیمی به اندازه استقلال شکست نخورده است

*استقلال با کلین شیت برابر پیکان برای ششمین دیدار متوالی در لیگ برتر موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد

*پیکان با دریافت ۴۹ گل بیشترین گل را در دوران حضور در لیگ برتر از استقلال دریافت کرده است؛ تا قبل از بازی امروز از پرسپولیس ۴۸ گل خورده بود

*وحید شیخ ویسی با دریافت ۲۳ گل بیشترین گل دوران بازیگری خود را از استقلال دریافت کرده است

*اسماعیل گونکالوس صد و دهمین گلزن استقلال در تاریخ لیگ برتر لقب گرفت

*باخت چهار بر صفر پیکان مقابل استقلال سنگین‌ترین شکست تاریخ این تیم‌ برابر استقلال بود

*حسین فرکی تنها دو باخت با اختلاف چهار گل داشته است:

- باخت ۵ بر ۱ با نفت مقابل پرسپولیس

- باخت ۴ بر صفر با پیکان مقابل استقلال

*مرتضی تبریزی برای ششمین بار در لیگ برتر دروازه پیکان را باز کرد، او به هیچ تیمی بیشتر از پیکان گل نزده است

danial بازدید : 32 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
پروفسورکی‌روش،سرمربی یاران خامس
سرمربی سابق تیم ملی ایران با عقد قراردادی رسمی به عنوان سرمربی جدید کلمبیا معرفی شد.

به گزارش وبسایت نود، پس از جلسه با مدیران ارشد فدراسیون فوتبال کلمبیا و با امضای قراردادی رسمی، کارلوس کی‌روش رسما به عنوان سرمربی کلمبیا معرفی شد.

رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا پس از امضای قرارداد رسمی با کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران گفت: از امروز به بعد کی روش رسما سرمربی تیم ملی بزرگسالان کلمبیا است.

وی ادامه داد: ما مدت‌ها بود که دنبال کی روش بودیم چون با پروفسور کی‌روش فوتبال کلمبیا می تواند بیش از گذشته پیشرفت کند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران دقایقی پیش با امضای قراردادی به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی شد.

 

وی پس از امضا قرارداد به جمع خبرنگاران آمد و با یک شوخی صحبت‌هایش را آغاز کرد. کی‌روش در جمع کلمبیایی به حالت خنده تاکید کرد که با حضورش در کلمبیا باید زبان اسپانیایی اش را هم تقویت کند.

 

وی خطاب به خبرنگاران کلمبیایی گفت: برای من صداقت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و همواره به این اصل پایبند بوده‌ام. علاوه بر این در فوتبال کلمبیا همه تلاشم را انجام خواهم داد و هر سعی خودم را می کنم تا میراث خوبی از خودم در فوتبال کلمبیا برجا بگذارم.

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:

*نمی‌توانم قهرمانی کلمبیا در کوپا را تضمین کنم اما اطمینان دارم که ما لباس کلمبیا را در بالاترین سطح ممکن بالا خواهیم برد.

*همه یک چیز می خواهند که قهرمانی است، بنابراین پیچیده است.

*باید با خامس صحبت کنم، برای بازیکنی با سطح او باید تا جای ممکن در تیم بازی کند و این موضوع حائز اهمیت است

درباره ما
میکو ،وبسایت فوتبالی درجه یک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکرد کی روش در تیم ملی فوتبال؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 1,578
  • بازدید کلی : 7,691
  • کدهای اختصاصی