loading...
میکو فوتبال
danial بازدید : 38 سه شنبه 23 بهمن 1397 نظرات (0)

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران از فراز و نشیب های چند سال اخیر خود در تیم ملی ایران و فوتبال باشگاهی اش گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رقابت‌های لیگ استرالیا، رضا قوچان نژاد در جام جهانی سابقه گلزنی دارد و برابر بعضی از بهترین بازیکنان جهان نیز بازی کرده است. با این حال او امیدوار است در ادامه در تیم سیدنی اتفاقات بزرگی برای خود و تیمش رقم بزند.

او جمعه اخیر در بازی تیمش برابر بریزبین برای اولین بار با سیدنی به میدان رفت ولی تیمش با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. قوچان نژاد اکنون امیدوار است هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان مهره کلیدی برای تیمش باشد.

هر چند قوچان نژاد در ایران به دنیا آمده، ولی بیشتر عمر خود را در هلند سپری کرد و حتی برای تیم‌های پایه هلند نیز به میدان رفت، ولی یک تماس از کارلوس کی‌روش در سال ۲۰۱۲ همه چیز را تغییر داد و باعث شد تا این بازیکن به تیم ملی ایران بپیوندد، جایی که موفق شد ۱۶ گل از جمله یک گل در جام جهانی به ثمر برساند.

او درباره حضور در جام جهانی گفت: وقتی بچه بودم همیشه آرزو داشتم در جام جهانی فوتبال بازی کنم. تجربه گران‌بهایی بود که در این رویداد مهم بتوانم بازی کنم، جایی که تمام دنیا شما را می‌بینند و البته فرصت بازی برابر بهترین‌های جهان را به دست می‌آورید. در آن لحظه شما نمی‌دانید چه اتفاقاتی رخ داده است ولی بعد از اتمام جام جهانی می‌فهمید که در چه تورنمنتی و چه جایگاهی بازی کردید. قطعاً من تا آخر عمر حضور در جام جهانی را فراموش نخواهم کرد. گلزنی برابر بوسنی نیز یکی از خاطرات خوب زندگی ورزشی من محسوب می‌شود. این گلی بود که دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند از شما بگیرد و برای همیشه به آن افتخار خواهم کرد.

قوچان نژاد در فوتبال هلند و کشورهایی چون انگلیس، کویت و اخیراً قبرس به میدان رفته و تجارب زیادی از بازی در سطح بین‌المللی دارد. او در این‌باره اضافه کرد: من برابر بازیکنان بزرگی چون لیونل مسی و زلاتان ایبراهیموویچ بازی کرده‌ام. اینها نام‌های بزرگی هستند و بازی کردن برابر این بازیکنان بزرگ افتخار محسوب می‌شود. آن لحظات که برابر این بازیکنان بزرگ بازی کردم را فراموش نخواهم کرد.

حضور قوچان نژاد در استرالیا در تیم سیدنی، اولین بازی نیست که او در این کشور بوده است. او در جام ملت‌های ۲۰۱۵ نیز در ترکیب تیم ملی ایران در استرالیا به میدان رفت.

مهاجم سابق تیم ملی ایران در پایان درباره حضور در تیم سیدنی گفت: من برای خوش گذرانی به سیدنی نیامده‌ام و هدف اصلی من کمک به تیم در راه رسیدن به موفقیت در لیگ و لیگ قهرمانان است. اگر چند روز استراحت داشته باشم حتماً با خانواده‌ام به سراسر سیدنی خواهم رفت ولی زمان زیادی برای این کارها است و الان تمام تمرکز من روی تیم است. اینجا هستم که تمام تلاش خودم را برای موفقیت تیم انجام دهم و بتوانم برای تیمم گلزنی کنم. همیشه چنین چالش‌هایی داشتم که به فضای جدید بروم و چیزهای جدیدی را تجربه کنم. باید تمام تلاش خودم را اکنون در تیم سیدنی به کار بگیرم.

انتهای پیام

  • منبع:ایسنا
danial بازدید : 46 شنبه 20 بهمن 1397 نظرات (0)

میکو فوتبال-فدراسیون فوتبال امارات و ایران گزینه‌های مشترکی برای انتخاب سرمربی بعدی خود دارند.

به گزارش ایسنا، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به پایان رسید و تیم ملی فوتبال قطر توانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم‌های ملی ایران و امارات سرنوشت مشابهی داشتند و هر دو تیم با شکست برابر حریفان خود در نیمه نهایی از صعود به فینال بازماندند.

هدایت امارات را زاکرونی ایتالیایی برعهده داشت و کارلوس کی‌روش پرتغالی مرد نخست نیمکت ایران بود و در نهایت هم هر دو مربی به خاطر ناکامی در این رقابت بزرگ از کار برکنار شدند و یا بهتر است که بگوییم که قرارداد آنها تمدید نشد.

هم فدراسیون فوتبال امارات و هم فدراسیون فوتبال ایران به دنبال انتخاب سرمربی سرشناس خارجی هستند. روزنامه عربی کوره از سه مربی سخن به میان آورد که گزینه‌های اصلی هدایت امارات هستند و جالب اینکه این سه مربی گزینه‌های هدایت ایران هم هستند.

زلاتکو دالیچ، هروه رنار و فان مارویک سه گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال امارات هستند که هر سه گزینه هم از نامزدهای فدراسیون فوتبال ایران هم هستند و باید دید که در نهایت دو تیم امارات و ایران از بین این سه گزینه دست به انتخاب می‌زنند یا باید منتظر مربی‌های دیگر باشیم.

انتهای پیام

  • منبع:ایسنا
danial بازدید : 33 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
قرارداد چهارساله سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا ۱۲ میلیون دلار ارزش دارد.

به گزارش وبسایت نود، به نقل از کاراکل، کارلوس کی‌روش دیشب (پنج‌شنبه) به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا معرفی شد.

قرارداد سرمربی پرتغالی تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. او سالیانه نزدیک ۳ میلیون دلار دریافت خواهد کرد که در مجموع این چهار سال به ۱۲ میلیون دلار می‌رسد.

دستمزد کی‌روش از سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا کمتر است. خوسه نستور پکرمن سالیانه ۶ میلیون دلار دریافت می‌کرد.

danial بازدید : 46 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
تیم ملی فوتبال کشورمان در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا با هفت پله صعود در جایگاه بیست‌ودوم جهان ایستاد و صدرنشینی‌اش در آسیا را حفظ کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، اولین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان در سال 2019 توسط فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام شد که براین اساس تیم ملی ایران با هفت پله صعود و با 1516 امتیاز در رده بیست‌ودوم جهان قرار گرفت و در بین تیم‌های آسیایی همچنان برترین تیم این رده‌بندی است، هرچند ژاپن فاصله‌اش را با ایران کم کرده است.

در رده‌بندی کلی هم تیم‌‌های بلژیک، فرانسه و برزیل به ترتیب اول تا سوم هستند.

رده‌بندی 10 تیم ملی برتر فوتبال جهان:

1- بلژیک 1727 امتیاز - بدون تغییر
2- فرانسه 1726 امتیاز - بدون تغییر
3- برزیل 1676 امتیاز - بدون تغییر
4- کرواسی 1634 امتیاز - بدون تغییر
5- انگلیس 1631 امتیاز - بدون تغییر
6- پرتغال 1614 امتیاز - بدون تغییر
7- اروگوئه 1609 امتیاز - بدون تغییر
8- سوئیس 1599 امتیاز - بدون تغییر
9- اسپانیا 1591 امتیاز - بدون تغییر
10- دانمارک 1589 امتیاز - بدون تغییر

رده‌بندی 5 تیم اول آسیا:

1- ایران 1516 امتیاز، بیست‌و‌دوم جهان (هفت پله صعود)
2- ژاپن 1495 امتیاز، بیست‌و‌هفتم جهان (23 پله صعود)
3- کره جنوبی 1451 امتیاز، سی‌وهشتم جهان (15 پله صعود)
4- استرالیا 1436 امتیاز، چهل‌ودوم جهان (یک پله سقوط)
5- قطر 1398 امتیاز، پنجاه‌وپنجم جهان (38 پله صعود)

danial بازدید : 31 جمعه 19 بهمن 1397 نظرات (0)
پروفسورکی‌روش،سرمربی یاران خامس
سرمربی سابق تیم ملی ایران با عقد قراردادی رسمی به عنوان سرمربی جدید کلمبیا معرفی شد.

به گزارش وبسایت نود، پس از جلسه با مدیران ارشد فدراسیون فوتبال کلمبیا و با امضای قراردادی رسمی، کارلوس کی‌روش رسما به عنوان سرمربی کلمبیا معرفی شد.

رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا پس از امضای قرارداد رسمی با کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران گفت: از امروز به بعد کی روش رسما سرمربی تیم ملی بزرگسالان کلمبیا است.

وی ادامه داد: ما مدت‌ها بود که دنبال کی روش بودیم چون با پروفسور کی‌روش فوتبال کلمبیا می تواند بیش از گذشته پیشرفت کند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران دقایقی پیش با امضای قراردادی به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا معرفی شد.

 

وی پس از امضا قرارداد به جمع خبرنگاران آمد و با یک شوخی صحبت‌هایش را آغاز کرد. کی‌روش در جمع کلمبیایی به حالت خنده تاکید کرد که با حضورش در کلمبیا باید زبان اسپانیایی اش را هم تقویت کند.

 

وی خطاب به خبرنگاران کلمبیایی گفت: برای من صداقت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و همواره به این اصل پایبند بوده‌ام. علاوه بر این در فوتبال کلمبیا همه تلاشم را انجام خواهم داد و هر سعی خودم را می کنم تا میراث خوبی از خودم در فوتبال کلمبیا برجا بگذارم.

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:

*نمی‌توانم قهرمانی کلمبیا در کوپا را تضمین کنم اما اطمینان دارم که ما لباس کلمبیا را در بالاترین سطح ممکن بالا خواهیم برد.

*همه یک چیز می خواهند که قهرمانی است، بنابراین پیچیده است.

*باید با خامس صحبت کنم، برای بازیکنی با سطح او باید تا جای ممکن در تیم بازی کند و این موضوع حائز اهمیت است

درباره ما
میکو ،وبسایت فوتبالی درجه یک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکرد کی روش در تیم ملی فوتبال؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 1,337
  • بازدید کلی : 7,450
  • کدهای اختصاصی